Jesteśmy

Jesteśmy profesjonalną firmą oferującą kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami. Stawkę za usługę zarządzania nieruchomością będziemy mogli przedstawić po zapoznaniu się z nieruchomością i oczekiwaniami wspólnoty wobec zarządcy. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

ZARZĄDZANIE
NIERUCHOMOŚCIAMI

1. Obsługa administracyjna:

  • Protokolarne przejęcie nieruchomości;
  • Weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie ewidencji lokali, właścicieli lokali wraz z przypadającymi im udziałami w nieruchomości wspólnej;
  • Monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną, sporządzanie protokołów szkód i utrzymywanie w tych sprawach kontaktów z firmami ubezpieczeniowymi;
  • Zapewnienie właścicielom informacji o sytuacji wspólnoty oraz dostępu do jej dokumentów;
  • Prowadzenie w imieniu wspólnoty wszelkiej korespondencji z urzędami, kontrahentami w zależności od zaistniałych spraw i potrzeb;
  • Reprezentacja wspólnoty na zewnątrz;

2. Obsługa techniczna utrzymania nieruchomości wspólnej:

  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
  • Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego;
  • Kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości  dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
  • Kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali;
  • Kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku;

3. Obsługa związana z gospodarką ekonomiczno-finansową:

  • Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo – finansowych) i korekt tych planów;
  • Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty, powiadamianie o zmianie wysokości opłat związanych z dostawami mediów oraz usług dla nieruchomości;
  • Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
  • Analizowanie i nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali w nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
  • Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów (odczyty liczników oraz rozliczanie kosztów zużytych mediów, co 6-12 miesięcy), funduszu remontowego;
  • Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
  • Pracujemy na profesjonalnym programie do zarządzania nieruchomościami Weles3;

4. Doradztwo i planowanie działań:

  • Ustalanie i wprowadzanie procedur operacyjnych zgodnych z celami Właścicieli Nieruchomości (uchwały, statuty, regulaminy);
  • Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych;
  • Egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości oraz innych zobowiązań dotyczących części wspólnych nieruchomości;

ZARZĄDZANIE
NAJMEM

Po określeniu swoich preferencji, właściciele nieruchomości mogą powierzyć nam poszukiwanie najemców oraz negocjacje warunków najmu. W ich imieniu dopilnujemy wszelkich formalności związanych ze sporządzeniem umowy i przekazaniem obiektu oraz późniejszymi regulowaniem należności z tytułu najmu.

Nasza firma to ponad dziesięcioletnie doświadczenie i śmiałe spojrzenie w przyszłość.
Dzięki doskonałemu przygotowaniu teoretycznemu i zdobytej przez lata praktyce, możemy o sobie powiedzieć, że jesteśmy Profesjonalistami.

Copyright © 2020 KR DOM Wszelkie Prawa Zastrzeżone